
O NAMA
Mi smo Polymathes akademija - jedinstvena onlajn škola jezika. Sa nama ćeš naučiti novi jezik na najefikasniji način koji je prilagođen tvojim zahtevima i mogućnostima. Uz učenje novog, možeš i usavršiti znanje nekog od stranih jezika kojima već vladaš kroz fokusiranje na elemente koji su ti slabija tačka.
Bilo da želiš da tvoje dete ovlada nekim od svetskih jezika, ili ti je neophodno da podigneš znanje nekog jezika na viši nivo, ovladaš posebnom stručnom terminologijom ili si jednostavno jezički entuzijasta, uz naš tim profesionalnih predavača lako ćeš ostvariti zadate ciljeve.
Polymathes akademiju čine iskusni fakultetski obrazovani lingvisti kojima je predavanje stranog jezika primarno zanimanje. Svi naši predavači poseduju godine iskustva rada sa raznim starosnim kategorijama i svim nivoima poznavanja jezika.
Upoznaj naš tim

dr Marko Stojanović
Osnivač i direktor
Diplomirani doktor nauka na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Dve decenije iskustva predavanja jezika na fakultetu u Beogradu kao i širom Evrope. Utemeljivač jedinstvenog načina učenja jezika - Polymathes metode.

mr Vladimir Pavlović
Koordinator nastave za skandinavske jezike
Stekao titlulu mastera na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Preko petnaest godina iskustva u predavanju švedskog jezika.
Predvodi tim od 25 predavača.

mr Milenka Kostić
Koordinator nastave za slovenske jezike
Master slavistike na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Decenija rada kao predavač ukrajinskog i ruskog jezika.
Predvodi tim od 23 predavača.

mr Jelisaveta Vlajković
Koordinator nastave za romanske jezike
Titula mastera sa Univerziteta u Varšavi. Decenija iskustva u predavanju i organizaciji nastave stranih jezika.
Predvodi tim od 28 predavača.

Ono što razlikuje Polymathes akademiju od drugih škola jezika je naš jedinstveni metod učenja koji je usavršen tokom decenija praktične primene u nastavi. Polymathes metoda je kombinacija klasičnog tipa učenja jezika i modernih elemenata koji daju prioritet praktičnoj primeni stečenog znanja. Ovakav pristup obuhvata rad na sva četri tipa jezičke kompetencije - govor, razumevanje, čitanje i pisanje, ali isključivo na način koji je prilagođen učenju datog jezika i pojedincu koji taj jezik uči.